Industria di l'abbigliamento in Vietnam - Statistiche & Facts
Publicatu da Dipartimentu di Ricerca Statista, 9 dicembre 2020
Vietnam hè u quartu più grande esportatore di tessili, vestiti è vestiti in u mondu sanu dopu a Cina, l'Unione Europea è u Bangladesh. In 2018, l'industria di vestiti hà righjuntu un fatturatu d'esportazione di più di 36 miliardi di dollari americani, facendu u a terza merce di esportazione più forte in u paese. In 2018, u settore di a fabricazione hà cuntribuitu 16 per centu à u PIB di u paese. Inseme cù più di 2.7 milioni di persone impiegate in u paese tessili e vestitu industria in seimila cumpagnie tessili, u settore hè un pilastru impurtante in l'ecunumia di u paese.
Vietnam hè assai dipendente da l'impurtazione di materie prime cum'è u cuttuni, fibre, filati, tessili è vistimenti per a produzzione di vestiti, postu chì l'offerta domestica ùn hè micca stata abbastanza in l'anni precedenti, chì riguarda in particulare u cuttuni. In 2018, a pruduzzione domestica di cuttuni era di circa duie mila tunnellate, mentre chì l'esportazioni di cuttuni eranu quasi centu volte à circa 1.6 milioni di tunnellate. U costu di u travagliu per a produzzione di vestiti in Vietnam hè più bassu chè in Cina, Indonesia è Cambogia chì pone un vantaghju maiò di a cumpetizione in u mercatu. I salarii mensili medii in l'industria di vestiti, tessili è calzature varianu da 212 à 235 dollari americani.
U settore di l'esportazione si basa in a produzzione di cumpagnie straniere è di cumpagnie private lucali cum'è subcontrattori, mentri l'imprese lucali pruducianu ancu per u mercatu domesticu. I rivenuti di i principali imprese tessili listate righjuntu circa 63 miliardi di dong vietnamiti in 2018. Vietnam National Textile and Garment Group (VGT) hè a cumpagnia di tessili di punta in termini di capitalizazione di u mercatu è di rivenuti operandu 12 fabbriche di filati, cinque fabbriche di tessitura, cinque fabbriche di maglieria è 24 cumpagnie di cucitura.
Cù trè aeroporti internaziunali è sopra 160 porti internaziunali, L'infrastruttura di Vietnam facilita u cummerciu internaziunale cù i paesi stranieri. L'espurtazioni di u Vietnam di vestiti in u mondu anu aumentatu da 13 per centu, superendu l'India è a Turchia in 2018. Principali destinazioni d'esportazione di vestiti è tessili di Vietnam includenu i Stati Uniti, l'Unione Europea, u Giappone è a Corea del Sud. U guvernu hà ancu publicatu piani per rinfurzà ancu più autostrada e ferruviu infrastruttura.
Diversi accordi di cummerciale internaziunali, cumpresu l'Accordu di Liberu Cummerciu UE-Vietnam (EVFTA) è l'Accordu Integrale è Progressiu per u Partenariatu Trans-Pacificu (CPTPP) influenzanu ancu u mudellu di crescita guidata da l'esportazioni di Vietnam. Siccomu u Vietnam face u risicu di s'appoghjanu assai in l'esportazioni di materie prime è a pressione per risponde à a dumanda interna, u guvernu hà previstu di sustene u sviluppu di materie prime per l'industria tessili, vestiti, pelle è calzature per ghjunghje à u 65 per centu di l'offerta domestica per u tessili. è l'industria di vestiti è da 75 à 80 per centu di l'offerta domestica per l'industria di a pelle è di i calzari. Inseme cù una forte configurazione di u settore è i vantaghji di i costi di u travagliu cumpetitivu è l'infrastruttura logistica, u guvernu avia previstu di ghjunghje à un fatturatu di esportazione di 40 miliardi di dollari americani per 2019.
A quota di dumanda di u mercatu di vestiti in u mondu da 2005 à 2020, per regione