Cina dice chì a so ecunumia hè cresciutu di 2.3% in 2020, ma a spesa di i cunsumatori hè cascata
PUBBLICATA DUN, 17 GENNAIO 20218:45 ESTUPDATE DUN, 17 GENNAIO 202110 07:XNUMX EST
Fonte: CNBC
PUNTI CHIAVE
· Cina hà dettu chì u PIB hà aumentatu 2.3% l'annu passatu mentre u mondu hà luttatu per cuntene a pandemia di coronavirus.
· U pruduttu domesticu grossu hè cresciutu di 6.5% in u quartu trimestre da un annu fà, i dati ufficiali di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche dimustranu.
· L'ecunumia s'aspittavanu chì a Cina era stata l'unica ecunumia maiò à cresce l'annu passatu, è predichendu chì u PIB hà sviluppatu da pocu più di 2%.
BEIJING - A Cina hà dichjaratu chì u PIB hè aumentatu di 2.3% l'annu passatu mentre u mondu hà luttatu per cuntene a pandemia di coronavirus.
U pruduttu domesticu grossu hè cresciutu di 6.5% in u quartu trimestre da un annu fà, i dati ufficiali di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche dimustranu.
In ogni casu, i cunsumatori cinesi sò stati riluttanti à spende, postu chì e vendite di vendita anu cuntrattu 3.9% per l'annu. A vendita di vendita per u quartu trimestre hà aumentatu 4.6% da un annu fà.
A vendita in linea di beni di cunsumu hè cresciutu à un ritmu relativamente rapidu di 14.8% l'annu passatu, l'Uffiziu di statistiche hà dettu, ma a proporzione di e vendite di vendita generale hè stata abbastanza stabile à circa un quartu.
L'ecunumia s'aspittavanu chì a Cina era stata l'unica ecunumia maiò à cresce l'annu passatu, è predichendu chì u PIB hà sviluppatu da pocu più di 2%.
Covid-19 hè apparsu per a prima volta in a cità chinesa di Wuhan à a fine di u 2019. In un sforzu di cuntrullà u virus, l'autorità chinesi chjude più di a mità di u paese, è l'ecunumia cuntrata da 6.8% in i primi trè mesi di u 2020.
Tuttavia, Cina hà tornatu à a crescita da u sicondu trimestre. L'ecunomisti interpellati da Reuters anu previstu chì u PIB aumenterebbe 6.1% in u quartu trimestre, più veloce di u ritmu di 4.9% di u trimestre precedente.
A figura di crescita di u PIB di a Cina quist'annu serà da una basa ridotta.
A fini di dicembre, u L'Uffiziu Naziunale di Statistiche hà riduciutu u tassu di crescita ufficiale di a Cina per 2019 à 6.0%, versus u 6.1% rappurtatu prima. U tagliu hè accadutu principarmenti in a fabricazione, postu chì e fabbriche anu trattatu di novi tariffi di i Stati Uniti nantu à miliardi di dollari di merchenzie chinesi.