(UE) 2019/2015 - i novi regolamenti nantu à e etichette di efficienza energetica
A Cummissione Europea hà formulatu a versione ufficiale (UE) 2019/2015 di i novi rigulamenti nantu à l'etichette di efficienza energetica per i fonti di luce l'11 di marzu di u 2019, chì serà publicatu ufficialmente u 5 di dicembre di u 2019. Serà infurzatu u 1 di settembre. 2021 è abolisce i regulamenti originali (UE) 874/2012, implementendu a Direttiva di Etichettatura di Efficienza Energetica (UE) 2017/1369. Stu regulamentu specifica u livellu di efficienza energetica di a fonte di luce, l'usu di l'etichetta, a basa di dati di u produttu è i requisiti d'infurmazione.
Classificazione di l'efficienza energetica (formula di calculu)
Per l'etichetta di efficienza energetica, a classificazione di efficienza energetica deve prima esse determinata. Questu hè u listessu cum'è l'antichi regulamenti. Tuttavia, u calculu di u livellu di efficienza energetica hè statu cambiatu da l'indice EEI à ƞTM (lm / W), chì hè più intuitive. L'antichi regulamenti anu utilizatu l'indice di efficienza energetica in 1194 per determinà a classificazione di l'efficienza energetica. U novu regulamentu adopra u cuncettu di efficienza energetica primaria tutale, riferenu à a seguente formula:
ƞTM = (Φusu / Pon) X unità FTM:(lm/W)
trà elli:
ƞTM:Efficienza totale di l'energia elettrica principale (lm / W), equivalente à l'efficienza luminosa, differenza: utilizate un flussu luminosu efficace per calculà è aumentà u coefficientu applicabile.
Φ'usu:Flussu luminosu efficace(lm)
Pon: Flussu luminosu efficace(W)
FTM: coefficient applicabile
Etichetta energetica
L'UE hà migliuratu assai i requisiti di efficienza di i prudutti d'illuminazione. U pruduttu precedente hà righjuntu 85lm / W ≤ƞTM ≥110lm / W, in fondu pò entre in A, A +, ma avà pò ghjunghje solu à u nivellu F.
Da u 1 di settembre di u 2021, e regule esistenti in virtù di u Regolamentu (UE) n. 874/2012 seranu abrogate è rimpiazzate da novi requisiti di etichettatura energetica per e fonti luminose in virtù di u Regolamentu nantu à l'etichettatura energetica di e fonti luminose (UE) 2019/2015. Utilizendu una scala da A (più efficiente) à G (menu efficiente), i novi etichette daranu infurmazioni nantu à u cunsumu d'energia, spressione in kWh per 1000 ore è avè un QR-code chì liga à più infurmazione in una basa di dati in linea.
Luminaires venenu cù etichette chì mostranu chì lampade sò adattati per esse aduprati in a luminaria. Da u 25 di dicembre di u 2019, l'etichettatura di i luminarii ùn serà più necessaria.