EN

industria News

Home>News>industria News

I containeri di spedizione diventanu una nova parola di buzz postu chì u coronavirus lascia l'industria in difficultà per risponde à a dumanda

Tempu: 2021-01-21 Visite: 19

· L'annu passatu, i tassi nantu à e rotte più trafficate da a Cina à e coste occidentali è orientali di i Stati Uniti anu finitu 208 per centu è 110 per centu più altu ch'è in 2019.

· Cina hà furnitu 2.6 milioni di cuntenituri di 20 piedi l'annu passatu, cù più di u 70 per centu pruduciutu in u secund di 2020 in un tentativu di risponde à a dumanda

 1611211015631129.png

Sidney Leng

Fonte: South China Morning Post

Publicatu: 6:51, 11 Ghjennaghju 2021

1611211016862206.png 

Dapoi l'estate scorsu, i tassi di trasportu di container sò aumentati principarmenti per via di a dumanda sustinuta, in particulare per l'articuli di casa, è ancu una crescente carenza di cuntenituri è altre equipaghji. Foto: Xinhua

 

Finu à pocu tempu, ùn era micca cusì cumunu per aduprà a parolla cuntainer in l'industria di u trasportu, cù preoccupazioni più focu annantu à a stampa più grande di i navi è a capacità.

 

U coronavirus è u so impattu nantu à e catene di furnimentu glubale, però, hà cambiatu questu, è in mezzu di a dumanda crescente è di i tassi di trasportu record, hè una tendenza chì l'insiders di l'industria aspettanu di estenderà in a seconda mità di u novu annu.

 

Dapoi l'estiu scorsu, i tassi di trasportu di container sò aumentati principarmenti per via di una dumanda sustinuta, in particulare per i provvisti per luttà contra u coronavirus è ancu l'articuli cunnessi à u travagliu da a casa, è ancu una crescente carenza di cuntenituri è altre equipaghji.

 

À a fine di l'annu passatu, i tassi nantu à e rotte più trafficate da a Cina à e coste occidentali è orientali di i Stati Uniti eranu 208 per centu è 110 per centu più altu ch'è in 2019 per cuntainer di 40 piedi, secondu u Baltic Exchange, un maritime. fornitore di informazioni di l'industria è u mercatu di trasportu.

 

1611211015215528.png 

 

U costu di u trasportu di container da l'Asia à l'Europa hà ancu vistu una crescita inespettata à a fine di l'annu passatu, cù i tassi da a Cina à l'Europa di u Nordu chì anu aumentatu di più di 60 per centu solu in dicembre. A tarifa à a fine di l'annu era ancu più altu ch'è a tarifa à a costa est di i Stati Uniti, chì hè tradiziunale 50 per centu più caru.

 

"Durante parechji, parechji anni, ognunu parlava di navi è capacità, ma nimu hà mai citatu a parolla container. Avà a parolla cuntainer hè in prima linea ", hà dettu Edward Aldridge, vicepresidentu anzianu di trasportu marittimu globale in a cumpagnia di logistica Agility.

 

"Da a perspettiva di u trasportatore di l'oceanu, u più veloce possu turnà un containeru induve hè necessariu, u megliu velocità aghju, u megliu ritornu à u mo attivu.

 

"Avè più [contenitori] ùn hè micca a risposta, a risposta hè a velocità di i cuntenituri. Ciò chì significa hè chì u containeru d'esportazione caricatu da a Cina deve esse nantu à una nave chì hà una rotazione abbastanza rapida, gira è torna induve hè necessariu in u modu più efficiente ".

1611211015960005.png 

 

À u mumentu, ci hè un severu sbilanciamentu di a distribuzione di u containeru trà i diversi mercati. In l'Asia, l'esportatori sbuchjanu per truvà qualsiasi cuntainer dispunibile per carricà e merchenzie, mentre chì in i Stati Uniti, Gran Bretagna è Australia, i porti sò luttatu cù una mancanza di forza di travagliu è infrastruttura per trattà e merchenzie in entrata, chì poi ritarda u ritornu di cuntenituri vacanti.

 

In certi servizii di trasportu marittimu chì viaghjanu trà l'Europa è l'Asia, e chjama di u portu in u Mediu Oriente sò state limitate perchè a spedizione di cuntenituri vioti chì tornanu in Asia sò in una dumanda cusì alta.

 

Cum'è u più grande paese produttrice di container in u mondu, a Cina hà furnitu 2.6 milioni di cuntenituri di 20 piedi l'annu passatu, cù più di u 70 per centu pruduciutu in u sicondu di u 2020, secondu l'Associazione di Armatori Chinesi.

 

Stu livellu di pruduzzione s'hè avvicinatu à u limitu superiore di capacità in Cina, è i fabricatori anu poca intenzione di aumentà per via di a natura à cortu termine di a dumanda causata da coronavirus.

 

I trasportatori anu implementatu guasi tutte e risorse chì ponu aiutà à risolve u prublema, sia urdinendu più navi, avè navi navigendu più veloce, o restringendu a quantità di tempu chì l'importatori ponu tene nantu à i cuntenituri.

 

I spedizionieri di merci cum'è Agility dumandanu avà à l'esportatori di fà u passu senza precedente di riservazione di spazi di nave è cuntenituri finu à dui mesi in anticipu.

 

"Per ogni duie prenotazioni chì sò piazzate, solu una si materializza. Ciò chì significa hè chì u speditore hà fattu parechje prenotazioni per copre i cambiamenti potenziali è l'interruzioni in a catena di supply ", hà aghjustatu Aldridge.

 

Hè difficiuli di predichendu quandu i tassi di trasportu marittimu tornanu à a normale, ancu s'ellu hè in parte ligatu à a rapidità di i vaccini contra i coronavirus ponu impattu nantu à a spesa di i cunsumatori è trasfurmà l'attenzione da a compra di beni in casa à a spesa in ristoranti, alberghi è altre attività di u settore di serviziu.

1611211015982944.png 

"A catena di fornitura di trasportu di containeru hè custituita da un gran numaru di elementi, è attualmente, quasi tutti i cumpunenti implicati si trovanu in un statu di turbulenza. Aghjunghje u mercatu à un livellu normale di prevedibilità è prestazione richiederà un tempu scunnisciutu ", hà dettu Lars Jensen, CEO di SeaIntelligence Consulting.

 

"A magnitudine è a rapidità cù quale u cumpurtamentu di i cunsumatori - è dunque l'impattu nantu à i mercati di i containeri - cambierà in 2021 hè assai difficiuli di predichendu postu chì tutti i mudelli di questu hè literalmente territoriu vergine."

 

A dumanda, però, hà cuntinuatu à custruì in e settimane prima di l'annu novu lunare, chì principia à a mità di ferraghju è durante a quale a produzzione serà tipicamente chjusa per una settimana o più.

 

Aldridge da Agility hà aghjustatu chì a dumanda hè stata forte in a prima mità di l'annu, lascendu una pussibule finestra per i costi di spedizione per calà in a seconda mità di u 2021.

 

In l'ultimi cinque anni, u tassu mediu di cuntenituri in uscita da a Cina hè cresciutu da una media di 11.7 per centu in e sei settimane prima di l'annu Lunar New Year prima di caduta di l'11.8 per centu in e sei settimane dopu a festa, basatu annantu à Shanghai Shipping Exchange. dati analizati da Panjiva, una piattaforma di cummerciu mundiale sottu S&P Global.

 

"Fighjendu più avanti, a diffusione di i vaccini per Covid-19 è u ritornu assuciatu di a spesa di i cunsumatori per i servizii piuttostu chè in i beni è u risultatu di una diminuzione sustinuta di e spedizioni di beni di cunsumu pò piglià più tempu per furnisce", disse Panjiva.