I Prezzi di l'acciaiu in Cina cadenu per u 3u ghjornu dopu avè toccu i record
L'armatura d'acciaio nantu à u Shanghai Futures Exchange, per a consegna d'ottobre, hè cascata di 2.8% per esse 5,599 yuan ($ 869.75) per tonnellata metrica chì paraguna cù un record di chiusura di 6,171 yuan u mercuri scorsu, 13.th Maghju 2021.
Le bobine laminate a caldo utilizzate in u settore di a fabricazione sò cascate da 4.4% à 5,992 yuan a tonnellata metrica in cuntrastu cù un record di chiusura di 6,683 yuan u mercuri scorsu.
L'aumentu di i prezzi di l'acciaio anu forzatu alcune imprese di custruzzione è fabricatori à rallentà a compra di metalli. I prezzi di l'acciaio sbuchjati anu malamente erosionatu a prufittuità di l'imprese d'esportazione postu chì ùn ponu micca trasmette i costi aumentati à i so clienti à a stessa velocità di l'aumentu di i prezzi di e materie prime.
I regulatori in e cità di Shanghai è u centru di l'acciaio Tangshan u venneri anu avvistatu ancu i mulini lucali contr'à i prezzi, a collusione o altre irregolarità chì puderanu disturbà l'ordine di u mercatu, chì hè previstu per aiutà à mantene una tapa nantu à i prezzi.